Objevte, jak automatizované pracovní postupy a inteligentní správa chyb mohou zefektivnit údržbu, snížit prostoje a zvýšit provozní efektivitu.
Při správě zařízení a řešení nadcházejících chyb čelí mnoho provozovatelů čerpacích stanic výzvám, jak si udržet kontrolu nad různými systémy. Otázky jako „Kdo má přehled o tom, jaké chyby se objevují?“, „Které z nich už byly přiřazeny servisnímu poskytovateli?“ nebo „Které ještě nebyly vyřešeny?“ jsou běžné. Na základě dlouhodobých zkušeností víme, že prediktivní údržba je klíčovým pojmem. Chyby musí být detekovány a řešeny co nejdříve. Kromě toho musí být procesy na pozadí (např. zadávání úkolů servisnímu poskytovateli) automatizovány. Jaký je klíč k úspěchu? Správa chyb řízená pracovními postupy v kombinaci s IoT řešeními. Řešení? omis IoT Hub, který dokáže sjednotit více zdrojů do jednoho nástroje. omis funguje jako centrální rozbočovač pro všechny chyby, které jsou automaticky hlášeny (prostřednictvím API) různými zařízeními. Následuje inteligentní algoritmy a předběžně kvalifikuje chyby, než je vytvořen tiket – ideální doplněk k existujícím systémům pro správu tiketů, který umožňuje komplexní IoT strategii.
Dost teorie… mnohem zajímavější je, jak to funguje v praxi! team energie GmbH & Co. KG je prvním zákazníkem, který využívá omis IoT Hub přímo na svých čerpacích stanicích. Společnost provozuje síť asi 100 čerpacích stanic, 84 hobby marketů a 117 zemědělských středisek s přibližně 5400 zaměstnanci. Pro záležitosti údržby již společnost používá software, který by neměl být v dohledné době nahrazen. Zavedením omis IoT Hub si energetické oddělení (čerpací stanice) klade za cíl automatizovat a optimalizovat procesy údržby.
V první fázi jsou přes API připojeny mycí stanice Washtec k IoT Hubu. omis předběžně kvalifikuje hlášení chyb a přenáší je prostřednictvím rozhraní do stávajícího softwarového řešení, kde je společnost team energie zpracovává obvyklým způsobem. Ve druhé fázi bude připojen systém pokladny, kde jsou sjednocena různá zařízení (pokladny, platební terminály, čerpací stojany). Prostřednictvím API jsou chyby přímo přenášeny do omis. Plánováno je také přímé propojení kávovarů a chladicích zařízení.
Automatizovaný přenos zlepšuje kvalitu hlášení chyb a umožňuje jejich přímé předávání servisním poskytovatelům. Výsledky: Zařízení jsou znovu k dispozici v minimálním čase a připravena generovat tržby. Administrativní zátěž lze také výrazně snížit. Celkově se jedná o investici, která se vrátí v nejkratší možné době!
zdroj: mobilityplaza.org