Rozhovor s Bever Innovations: „LED obrazovky jsou game-changer”

Redakce PetrolPlaza odcestovala do jihozápadního Nizozemska, abychom si promluvili s Bever Innovations v jejich novém sídle. Diskutovali jsme o trhu elektronických zobrazovačů cen pohonných hmot, LED obrazovkách a o tom, jak zvýšit prodej osvětlení.

V provincii Zeeland v Nizozemí, sestávající z ostrovů a poloostrovů, se nachází sídlo vysoce inovativní společnosti Bever Innovations. Holandský poskytovatel LED systémů pro čerpací stanice byl založen v roce 1996 a nedávno přesunu vedení do svého zcela nového sídla v Zierikzee.

„Bever Innovations je zastávka číslo jedna v oblasti LED technologií: nabízíme cenové tabule, průmyslové osvětlení, osvětlení hran, parkovací světla, obrazovky,“ vysvětluje Erwin Dingemanse, obchodní ředitel, když usrkává espresso a vychutnává si tradiční holandské pečivo.

Inteligentní produkty s osvětlením LED od společnosti Bever Innovations, které jsou používány v 86 zemích, používají společnosti jako Shell, BP a Q8. Bever Innovations jsou jedním z největších dodavatelů LED osvětlení a zobrazovacích cedulí pro čerpací stanice po celém světě s pobočkami v Německu, Finsku a Velké Británii.

Implementací technologie EOS – inteligentní technologie založené na IoT – Bever Innovations propojili všechna svá zařízení, která umožňují sběr dat, zvyšují efektivitu a poskytují vzdálený přístup.

Od roku 1999, kdy Bever Innovations instalovaly první elektronické tabule na zobrazování cen pohonných hmot, ušly technologie dlouhou cestu. Poté, co se společnost v roce 2005 rozhodla vytvořit vlastní zobrazovací systémy, představila v roce 2006 multi segmentové LED displeje.

Takže co je nového? „Game changer tohoto odvětví je rozmístění LED obrazovek, které operátorům umožňují zobrazovat nejnovější tržby, produkty nebo oznámení na jedné cenové tabuli společně s cenami pohonných hmot,“ říká Erwin.

Rostoucí význam pohodlí a prodeje ovlivnil tento přední průmysl jako celek. V případě Bever Innovations to byla otázka, jak maloobchodníkům umožnit, aby svou nabídku z obchodu zobrazili již v prvním viditelném bodu stanice, cenové tabuli.

1. června se divize paliva, průmyslu a hortikultury společnosti Bever Innovations přestěhovala do své nové sdílené a vysoce udržitelné budovy. Nové sídlo o velikosti 2 551 m² je plně elektrické a do značné míry soběstačné.

To je případ nově přestavěné pobočky Kuster Energy v holandském Groenlo. Jan Pieter de Wilde, obchodní ředitel společnosti Kuster Energy, diskutoval o stanici v případové studii: „Na místě je umístěna velká LED obrazovka, pomocí které komunikujeme s našimi zákazníky. Kromě aktuálních cen pohonných hmot, propagačních akcí a aktivit je zákazníkům, kteří se zde pravidelně tankuji, nabízen v našem obchodě k bezplatný šálek kávy. Za tímto účelem jsme implementovali novou funkci od dodavatele kamer BigBrother. “

Erwin i Bart Engels, manažer obchodního rozvoje, při diskusi o růstu v segmentu cen pohonných hmot souhlasí s tím, že renovace poboček a otevírání nových trhů je hlavním zdrojem budoucího zisku. V tomto smyslu nabízí liberalizace cen pohonných hmot v Saúdské Arábii, Dubaji a Malajsii velmi slibné trhy.

„Pro maloobchodníky, kteří stále nemají moderní displeje kvůli fixním cenám pohonných hmot, existuje více než jeden důvod to změnit. Je to skvělá příležitost, jak zvýšit povědomí o vaší značce, “říká Erwin.

Revoluce LED už je na spadnutí

Ačkoli byla první světelná dioda (LED), vyrobena v roce 1962, dodnes většina čerpacích stanic v Evropě a na celém světě používá tradiční osvětlení HPS. V Nizozemsku v současné době LED světla používá pouze 50 % benzínek.

„Osvětlení je druhým největším nákladem pro čerpací stanici a technologie LED nabízí úspory až 90 %,“ tvrdí Erwin.

V případě Bever Innovations bylo vše zaměřeno na harmonizaci světla v okolí stanice pomocí senzorů k optimalizaci spotřeby energie a zvýšení prodeje v místě poskytováním bezpečnějšího a přátelštějšího prostředí.

„Dalším krokem je hrát si s osvětlením stanice a nabídnout zákazníkovi jedinečný zážitek. Můžete dosahovat spousty různých věcí. Když klient přijede ke stojanům, může se intenzita osvětlení na správném místě zesílit; v obchodě můžete zákazníka provést obchodem dle vlastního uvážení tím, že střídat měnit různé barvy a intenzity světla. Cílem je poskytnout prodejci nástroje ke zvýšení jejich prodeje a poskytnout zákazníkovi lepší zážitek.“

 Sociální továrna Bever

Výroba probíhá v „sociálních továrnách“

Čtyřicet pět minut jízdy autem na jih přes Zeelandský most – nejdelší v Nizozemsku – se nachází dva výrobní a montážní závody výrobků Bever Innovation. Téměř 200 lidí pracuje ve dvou „sociálních továrnách“ Orionis ve Vlissingen a Dethon v Terneuzen.

Obě zařízení vyrábějí polotovary i konečné výrobky. Práce vykonávají lidé, kteří mají potíže se vstupem na běžný trh práce. Někteří pracovníci zůstávají jeden rok a poté odchází, zatímco jiní tam pracují již 20 let. V případě továrny Dethon je Bever Innovations jejich největším klientem.

„Pokud bychom přesunuli výrobní proces do Číny, došlo by k mnoha komplikacím. S těmito továrnami máme silný vztah a jsme s nimi šťastní, “říká Bart Engels, když prohlídka zařízení Dethon končí.

Přestože 90 % jejich cílového trhu je založeno na čerpacích stanicích, Bever Innovations nyní pracuje se dvěma novými odvětvími: osvětlením skladů a průmyslových zařízení a inovativními systémy, které umožňují nové techniky vertikálního zemědělství – příležitost pro obchody s rychlým občerstvením pěstovat si vlastní zeleninu na vlastní lokalitě.

zdroj: petrolplaza.com

About the author

Martin Pavlík

Zakladatel a majitel ve firmě QUITEC s.r.o. Miluje nové technologie a jeho zálibou je zjednodušování podnikání, práce a života pro dosažení vyšších zisků, více radosti a osobního štěstí.

Click here to add a comment

Leave a comment: