• Home  / 
  • Zajímavosti
  •  /  Rozhovor s Maxem Krawinkelem z firmy PWM: „Musíme přehodnotit celý náš systém, aby vyhovoval požadavkům IoT“

Rozhovor s Maxem Krawinkelem z firmy PWM: „Musíme přehodnotit celý náš systém, aby vyhovoval požadavkům IoT“

Společnost PWM, jeden ze světových lídrů v technologii elektronických tabulí na zobrazování cen, představil své nejnovější produkty na NACS Show 2019. S jejich CEO jsme hovořili o elektronických tabulích s cenami, IoT a o tom, jak vstoupit na nový trh.

Po letech prodeje elektronické světelné reklamy představila PWM novou generaci cenových displejů s elektronickým vstupem dat. Od doby, kdy nový systém vstoupil na trh v roce 1984, se PWM stala jedním z předních světových výrobců elektronických zobrazovačů cen, které jsou dnes používané ve více než 100 zemích.

V roce 2018 společnost PWM představila TRACK, první internetově řízený systém pro elektronické zobrazování cen u čerpacích stanic. „Musíme přehodnotit celý náš systém, abychom mohli komunikovat prostřednictvím IoT,“ říká Dr. Max F. Krawinkel, CEO společnosti PWM.

Společnost působí ve více než 100 zemích. Ptali jsme se pana Krawinkela na to, jak se společnost připravovala na vstup na trh, když začal proces cenové liberalizace a zlevňování.

„Ve skutečnosti jsme obvykle na trhu ještě předtím, než se otevře. Vždy máme kontakty po celém světě a na různých trzích, kde se používají čerpací stanice. Pokládáme základy pro vytvoření servisní sítě a sítě distributorů. Jakmile bude trh deregulován, jsme připraveni se rozšířit.“

Čína je podle Krawinkela trhem, který v současné době nabízí velký potenciál. Hlavní zahraniční hráči, jako jsou Shell a BP, již plánují otevření tisíců poboček.

„Čínský trh téměř není regulován, takže tu stále existuje velký potenciál. S Čínou jako zahraniční společností na trhu, kde dominují národní hráči, to vše závisí na místním partnerovi, kterého v zemi máte. To bude určovat váš úspěch – dobrý, rovnocenný partner, který uvidí výhody spolupráce se západním dodavatelem. “

Dalším faktorem, který společnostem s elektronickými ceníky pohonných hmot nabídl nové obchodní příležitosti, byl rostoucí počet druhů paliv na čerpacích stanicích, včetně nabíjení elektrických vozidel.

„Například na německém trhu mají někteří maloobchodníci až 8 různých typů paliv (nafta, benzín, LNG, H2 …), což nám dává více možností. V případě nabíjení elektromobilů to může být také pozitivní, protože někteří provozovatelé nenabízejí elektřinu zdarma a potřebují elektronické ceníky pro nabíjení s cenou za minutu.”

zdroj: petrolplaza.com

About the author

Martin Pavlík

Zakladatel a majitel ve firmě QUITEC s.r.o. Miluje nové technologie a jeho zálibou je zjednodušování podnikání, práce a života pro dosažení vyšších zisků, více radosti a osobního štěstí.

Click here to add a comment

Leave a comment: