Podle nedávného výzkumu od Transaction Network Services by většina spotřebitelů byla otevřena novým možnostem placení přímo u stojanu – tzv. “pay-at-the-pump“.
Průzkum s názvem „Příležitost na trhu v oblasti bezpečného prodeje na čerpacích stanicích” analyzuje zjištění průzkumu TNS zadaného dospělým v USA, Velké Británii a Austrálii.
Studie oslovila spotřebitele ohledně využití možnosti platby u stojanu čerpací stanice a ochoty používat nové technologie a služby u výdejního stojanu paliva jako například možnost objednávat občerstvení nebo sledovat reklamy a získávat slevy.
Mezi nejdůležitější nálezy ve studii byla informace, že 61 % respondentů po celém světě dává přednost placení u stojanu místo na pokladně, zatímco 61 % lidí ve věku 25-34 let má zájem o koupi dalších položek přímo u auta; 73 % respondentů z celého světa by mělo zájem o slevu z ceny paliva za sledování reklamy u čerpadla. V USA by 67 % mužů ve věku od 25-44 let chtělo objednat a zaplatit za hotové jídlo přímo u stojanu, zatímco 62 % Australanů ve věku od 25-34 let by chtělo dostávat hotové jídlo, jako je pizza, hamburgery a káva dodaná až do scého vozidla, zatímco tankují. 76 % respondentů z Británie by uvítalo možnost zakoupit si drobné zboží, pokud by tím mohli získat slevu na palivu.
“Čerpacích stanic s možností plateb u stojanů přibývá po celé Velké Británii i Austrálii rostoucím tempem,“ uvedl v průzkumu Bill Versen, hlavní produktový ředitel TNS. “V kombinaci s významnou modernizací terminálu EMV v USA jsme zjistili, že se díváme na vzkvétající trh plný potenciálu. V důsledku toho očekáváme, že se na trhu objeví mnoho vzrušujících nových technologií a těšíme se na spolupráci s těmito novými hráči, abychom zajistili, že platební prvky platby čerpadla zůstaly zabezpečené. “
zdroj: petrolplaza.com